چگونه برای کمک به دو طرفه کلیوی پارانشیم بیمار دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به دو طرفه کلیوی پارانشیم بیمار دیالیز جلوگیری از

چگونه برای کمک به دو طرفه کلیوی پارانشیم اجتناب از بیمار DialysisBilateral بیماری پارانشیم کلیه یک اختلال کلیه، که در آن پارانشیم کلیه در هر دو کلیه ها دچار اختلال است. بدون کنترل خوب، این بیماری ممکن است به مرحله پیشرفته پیشرفت، پس از آن، بیماران باید به صورت دیالیز.
چه درمان می تواند کمک آن دسته از بیماران جلوگیری از دیالیز؟
درمان رایج برای بیماری های دو جانبه پارانشیم کلیوی معمولا در تسکین برخی از علائم و کند کردن توسعه این بیماری هدف. با این حال، تنها این کافی نیست. آسیب گلومرولی می توانید توسط این داروهای غربی نمی تواند درمان شود. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری دو طرفه پارانشیم کلیوی که درمان معمول دریافت هنوز هم در معرض خطر نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک است. اگر عملکرد کلیه خود را نگه می دارد به کاهش است، پس از آن کارشناسان بیماری های کلیوی توصیه طب گیاهی چینی است که به عنوان درمان موثر برای بیماری های دو جانبه پارانشیم کلیه در نظر گرفته.
تکنیک های پیشرفته تصفیه خون مانند دیالیز، جذب ایمنی، تبادل پلاسما، پرفیوژن خون می تواند مورد استفاده برای تمیز کردن مواد سمی در خون، این برای تسکین علائم مربوط به بیماری های دوجانبه پارانشیم کلیوی. با این حال، می تواند آن علایم را از ریشه آن را حذف کنید.
از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیمار ترمیم آسیب گلومرولی. این احتمال وجود دارد برای جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه و بالا بردن آن، تا حدی، پس از آن، دیالیز و پیوند کلیه می تواند مانع و کیفیت زندگی را می توان بهبود یافته است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که طب چینی برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: